Školení sušičů Virtuální prohlídka +420 235 301 321 Servis
czech arrow
Servis posklizňových<br> technologií

Servis posklizňových
technologií

Kvalitní <br>servisní tým

Kvalitní
servisní tým

Rychlá dodávka<br> náhradních dílů

Rychlá dodávka
náhradních dílů

Celoroční <br>servisní prohlídky

Celoroční
servisní prohlídky

Na všechny naše výrobky poskytujeme standardní záruční
i pozáruční servisní služby.

scroll
PŘEDSEZÓNNÍ PROHLÍDKA SUŠIČKY MIMOSEZÓNNÍ PROHLÍDKA LINKY Servis 24
Servis posklizňových technologií

Servisní tým a manažer servisu

Dobře si uvědomujeme, jak je pro zákazníky důležitý záruční i pozáruční servis. Proto neustále rozšiřujeme tým servisních pracovníků a našich servisních služeb. Servis sušáren STELA zajišťujeme vlastními certifikovanými servisními techniky nebo smluvními pracovníky, kteří jsou rozmístění po území ČR tak, aby bylo možné provést servisní zásah co nejrychleji.

Na všechny námi nabízené produkty  poskytujeme záruční i pozáruční servis. Běžné náhradní díly máme skladem v Praze v naší 1 000 m2 skladově-výrobní hale v Ruzyni. Ostatní náhradní díly objednáváme od výrobců expres leteckou dopravou s doručením do 24 hodin.

Všechny servisní poptávky prosím nahlaste našemu manažerovi servisu prostřednictvím e-mailu martin.fic@pawlica.cz nebo kontaktního formuláře na našem webu.

V případě havárie je možné použít mobilní telefon +420 720 948 813. 
 

Chci objednat

Předsezónní prohlídka sušičky

Na sušičky STELA, dopravní techniku, čističky a další instalované stroje nabízíme službu „předsezónní“ a „posezónní“ prohlídky včetně revizí elektrospotřebičů a plynových spotřebičů. Veškeré servisní zásahy v rámci této služby jsou prováděny certifikovanými techniky. V případě předsezónní prohlídky se jedná o jednodenní prohlídku sušičky Stela, její seřízení a odstranění drobných závad, které lze opravit přímo na místě. Pokud dojde ke shledání vážnějších závad, je domluven další postup přímo se servisním technikem. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření pro následující sezónu.

Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář. V případě sjednání služby se Vám technik před prohlídkou telefonicky ozve a domluví vhodný termín návštěvy.

Společnost PAWLICA s.r.o. také každý rok organizuje školení sušičů. 

Chci objednat

Mimosezónní prohlídka linky

V rámci mimosezónních prohlídek, které probíhají v rozmezí února až března, nabízíme kompletní kontrolu posklizňových linek a skladů. Mimosezónní prohlídka trvá maximálně 4 hodiny,  během nichž se odstraňují drobné závady proveditelné přímo na místě. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření. Opravy vyplývající z prohlídky jsou pak nabídnuty individuálně k řešení v předem domluveném termínu, a to včetně dodávky náhradních dílů. 

Smyslem mimosezónních prohlídek je předejít hektickým opravám a servisním zásahům během sezóny. Chceme tak motivovat zákazníky, aby se věnovali seřízení, vyčištění a přípravě strojů na sezónu dřív než žně skutečně vypuknou. 

Chci objednat

Ke stažení

OBJEDNÁVKA MIMOSEZÓNNÍ PROHLÍDKY

PDF

Servis 24

Tento servis je sjednáván na období žní a slouží k okamžitému řešení vzniklých potíží na sušičce STELA. Smlouvu na službu Servis 24 je možné uzavřít písemně těsně před zahájením sezóny. Sužba Vám zajistí, že od nahlášení závady bude její odstranění řešeno prioritně, a to tak, že do 24 hodin bude porucha odstraněna nebo – v případě závažnější poruchy – bude zahájen takový postup řešení, který umožní co nejrychlejší odstranění závady. Porucha velkého rozsahu bude odstraněna v nejkratším možném čase. V těchto závažných případech však může doba odstranění závady překročit 24 hodin.

Na dodávky náhradních dílů, v případě souhlasu objednatele, organizujeme expresní dopravu, a to i letecky. Objednateli budou účtovány jen náklady dopravce, výdaje na zajištění celé operace jsou v ceně. U sušiček v záruce není doprava a cena náhradních dílů účtována.

V ceně služby Servis 24 je udržování pohotovosti nonstop a priorita řešení (servisní technik přeruší běžnou činnost a zaměří se na Váš problém). Tato priorita platí i pro více poruch v sezóně.

Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář. 

Mám zájem o Servis 24

Kontaktní formulář

Dejte o nás vědět...

soc soc