Dobře si uvědomujeme, jak je pro zákazníky důležitý záruční i pozáruční servis. Proto neustále rozšiřujeme tým servisních pracovníků a našich servisních služeb. Servis sušáren STELA zajišťujeme vlastními certifikovanými servisními techniky nebo smluvními pracovníky, kteří jsou rozmístění po území ČR tak, aby bylo možné provést servisní zásah co nejrychleji.
Na všechny námi nabízené produkty poskytujeme záruční i pozáruční servis. Běžné náhradní díly máme skladem v Praze v naší 1 000 m2 skladově-výrobní hale v Ruzyni. Ostatní náhradní díly objednáváme od výrobců expres s doručením v nejkratším možném termínu, jaký situace dovolí.
Na sušičky STELA, dopravní techniku, čističky a další instalované stroje nabízíme službu prohlídek „Přípravy sušárny na sezónu“ a „Preventivní prohlídka linky“ včetně revizí elektrospotřebičů a plynových spotřebičů. Veškeré servisní zásahy v rámci této služby jsou prováděny certifikovanými techniky. V případě "Příprava sušárny na sezónu" se jedná o jednodenní prohlídku sušičky Stela, její seřízení a odstranění drobných závad, které lze opravit přímo na místě. Pokud dojde ke shledání vážnějších závad, je domluven další postup přímo se servisním technikem. V rámci této Přípravy na sezónu proběhne technická prohlídka a funkční zkouška. Na závěr prohlídky je vystaven Protokol o kontrole spalovacího zařízení s vyznačením servisního stavu.
Ceny za Přípravu sušárny na sezónu a za související prohlídku se budou lišit podle velikosti sušárny ve Vašem středisku. Pokud jste naším zákazníkem z jiného státu, než z České republiky, v rámci této Přípravy Vám naúčtujeme i náklady na cestu technika (čas technika na cestě se neúčtuje).V případě Vašeho zájmu o sjednání této služby pošlete prosím dotaz přes kontaktní formulář, nebo kontaktujte servis mailem. Servis se Vám s předstihem ozve a domluvíme podrobnosti.
Společnost PAWLICA s.r.o. také každý rok organizuje školení sušičů a školení sušičů online.
Na aktuální cenu prohlídky se prosím informujte přes náš kontaktní formulář.
V rámci prohlídky " Preventivní prohlídka linky", které probíhají v rozmezí února až března, nabízíme kompletní kontrolu posklizňových linek a skladů. Tato prohlídka trvá maximálně 4 hodiny, během nichž se odstraňují drobné závady proveditelné přímo na místě. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření. Opravy vyplývající z prohlídky jsou pak nabídnuty individuálně k řešení v předem domluveném termínu, a to včetně dodávky náhradních dílů.
Smyslem těchto prohlídek je předejít hektickým opravám a servisním zásahům během sezóny. Chceme tak motivovat zákazníky, aby se věnovali seřízení, vyčištění a přípravě strojů na sezónu dřív než žně skutečně vypuknou.
Tento servis je sjednáván na období žní a slouží k okamžitému řešení vzniklých potíží na sušičce STELA. Smlouvu na službu Servis 24 je možné uzavřít písemně těsně před zahájením sezóny. Sužba Vám zajistí, že od nahlášení závady bude její odstranění řešeno prioritně, a to tak, že do 24 hodin bude porucha odstraněna nebo – v případě závažnější poruchy – bude zahájen takový postup řešení, který umožní co nejrychlejší odstranění závady. Porucha velkého rozsahu bude odstraněna v nejkratším možném čase. V těchto závažných případech však může doba odstranění závady překročit 24 hodin.
Na dodávky náhradních dílů, v případě souhlasu objednatele, organizujeme expresní dopravu, a to i letecky. Objednateli budou účtovány jen náklady dopravce, výdaje na zajištění celé operace jsou v ceně. U sušiček v záruce není doprava a cena náhradních dílů účtována.
V ceně služby Servis 24 je udržování pohotovosti nonstop a priorita řešení (servisní technik přeruší běžnou činnost a zaměří se na Váš problém). Tato priorita platí i pro více poruch v sezóně.
Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář.
Důležité technické záležitosti správného upevnění teploměrných kabelů.
V několika provozech jsme zaznamenali poškození střech v důsledku nesprávně upevněných teploměrných kabelů.
Dva nejčastější problémy:
Řešení je jednoduché: správné přivázání teploměru.
Prosím, vyvarujte se následujících chyb, které mohou vést k poškození:
Nesprávné upevnění může způsobit vážné poškození střechy, které si vyžádá značné finanční náklady a čas na opravu. Prevence je v tomto případě nejlepší cestou.
Tato webová stránka používá cookies
Společnost PAWLICA s.r.o. Vás informuje, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.